Kontaktcenter för bättre kundupplevelse

Förbered din kundtjänst för AI, chattbotar och vad som än kommer med en modern kontaktcenter-lösning

Våra specialister hjälper dig att välja rätt telefonsystem så att du kan öka försäljningen och förbättra kundupplevelsen.

Hjälp mig välja rätt telefonsystem

Kontaktcenter

God kommunikation. Sensation.

I en värld där pris och produkt lätt kan matchas är kundupplevelse din unika differentiering. Det har aldrig varit viktigare att möta dina kunder där de är. Överallt.

Dina kunder förväntar sig toppservice och har inte tålamodet att vänta om du inte tillhandahåller det. Lika enkelt som de kan söka efter ett alternativ till det du erbjuder, kan de lämna en dålig recension om upplevelsen de får från ditt företag. Som ett resultat kan du förlora kunder istället för den tillväxt du planerat.

Många säger att bra kundservice är sunt förnuft. Men det är inte en lätt praxis. Varför skulle du annars hitta dåliga recensioner på Eniro, Google och TripAdvisor? Många ser kundtjänst som en kostnadsavdelning, men smarta företag förstår att det är en intäktskanal de kan öka med hjälp av tekniken.

Vår lösning

En bättre upplevelse

Vi har spenderat tid — mycket tid med komplexa system och vi är säkra på att du också har. Det är helt enkelt inte värt det. Vi vet att dina kunder vill komma i kontakt med ditt företag på olika sätt — webb, mobil, sociala medier, chatt, mejl och telefon.

En molnbaserad kontaktcenter-lösning sparar dig tid och organiserar dessa olika kanaler så att du kan leverera en konsekvent bra kundupplevelse. Och de bästa kontaktcenter-lösningarna är vägledande, lätta att använda och ser till att dina kunder får hjälp snabbt.

Vi har över 20 års erfarenhet av att hjälpa företag förbättra kontakten med sina kunder. Vi förstår hur viktigt det är för kundorienterade företag som ditt att med enkla medel behålla dina nöjda kunder och vinna tillbaka förtroendet från de mindre glada.

Med kontaktcenter i molnet hjälper vi dig att fokusera på kundupplevelsen, inte systemet.

Prata med en expert

Vår expertis är erkänd och våra rådgivare är kreativa, erfarna och hjälpsamma. Ta kontakt och upptäck hur vi kan hjälpa dig.

Prata med en lösningsexpert

Du är i gott sällskap.
600+ företag litar på Telekompaniet för deras kommunikation.
Björn Björn 08 587 770 77