Upptäck hur du kan få mer tid för dina patienter med ett enkel, säker och hjälpsam telefonväxel.
Tillsammans är vi bättre. Våra specialister hjälper dig välja rätt telefonväxel, så att du kan förbättra vardagen för personal och patienter. Få hjälp av en expert.
Prata med en expertVård & Omsorg
Den snabba digitaliseringen har satt nya förväntningar och krav från patienter — de vill ha samma personliga upplevelser på plats som digitalt. Men vardagen för barnmorskor, läkare, sjuksöketerskor och undersköterskor är fylld av ålderdomliga IT-system. Det kan kännas som att kämpa i motvind.
Frånvaro av moderna system eller dåligt utformade skadar patientrelationen och bromsar personalen. Gamla system levererar inte vad som förväntas och är nödvändigt. Användning av ny modern teknik effektiviserar och förändrar vården till det bättre.
Därför behöver gamla system bytas ut. Det handlar om att nyttja potentialen från modern och säker teknik så att vården kan förbättras för både patienter och personal. Tyvärr är det där många kämpar.
Vår lösning
Svensk hälso- och sjukvård är bra. Bland de bästa i världen. Men den kan bli ännu bättre genom ökad tillgänglighet och bättre säkerhet. Folk lämnar inte meddelanden längre. De lägger på om de inte kan komma fram snabbt och ringer nästa vårdcentral.
Så det är viktigt att den interna kommunikationen är effektiv och enkel att hantera. Molnbaserade kommunikationslösningar gör det möjligt för vården att förbättra kontakten med sina patienter och personal, samtidigt som servicekostnaderna sänks.
Telekompaniets specialister hjälper dig upptäcka områden där ett modernt telefonsystem bidrar till att omsorgsfullt förbättra upplevelsen för dina patienter och personal.
Våra rådgivare är erfarna och hjälpsamma. Vi hjälper dig att välja rätt. Lämna dina uppgifter så ringer vi upp dig.
Du kan också ringa telefoniexperten Theodor direkt
08 587 770 72Du är i gott sällskap.
600+ företag litar på Telekompaniet för deras kommunikation.