Kundservicen ger er tillgänglighet året om.
Av utbildade agenter som lärt sig ert unika system och som även kan stödja er med andra system, e-post, chat, m.m.
Hjälp med svarstjänst
Telekompaniets molnväxel ger användarna mycket information. Med informationen den ger bedömer ni blixtsnabbt om inkommande samtal är viktigare än det ni just nu jobbar med. I vissa situationer är det bättre för alla parter om någon bättre lämpad besvarar samtalet.
Er personal idag är specialiserade och har specifika arbetsuppgifter och kan jobba mer effektivt med uppgifterna om inte avbryts.
Alla företag har sitt eget unika behov. Våra tjänster är flexibla och anpassas efter ert nuläge och er långsiktiga förväntan.
Med vår prisvärda bastjänst så avser vi era kundserviceuppdrag som är mindre omfattande och där det går snabbt att komma i gång. Vi kan till exempel hjälpa er att ta emot och registrera servicebokningar, tidsbokningar, felanmälningar eller intresseanmälningar eller det som ni behöver hjälp med.
Ni kan överblicka svarstjänstens status och tillgänglighet i appen lika enkelt som ni överblickar era övriga kollegor och samtalsflöde.
Det finns naturligtvis fler tjänster som tillval för, men det hjälper vår kundtjänst er med.
.
Vår lösning
Hjälp med svarstjänst för era samtal
Telekompaniet har integrerat molnväxelplattformens funktioner med en svarstjänst (via Responda Group). Med en anknytning i er växel så kan de hjälpa er svara och fördela samtalet bättre. De ser status på era kollegor och ni bestämmer hur ni vill att era kunden ska tas om hand.
Ni kan välja om vi ska svara på samtliga samtal, de som rör en viss svarsgrupp eller owerflowsamtal, d.v.s. de samtal ni inte hinner med själva.
Agenterna svarar mellan kl. 7 och 18 och ser er status, orsaken till att ni inte svarar och vem som är ledig, med instruktioner kan de:
Prissättningen är mycket enkel,
Våra rådgivare är erfarna och hjälpsamma. Vi hjälper dig med svarstjänsten. Lämna dina uppgifter så ringer vi upp dig.
Du är i gott sällskap.
600+ företag litar på Telekompaniet för deras kommunikation.