Öka gästlojaliteten, förenkla för personalen och leverera framtidens gästupplevelse — allt samtidigt som du sänker dina totala kostnader.
Våra specialister hjälper dig att välja rätt telefonväxel för ditt hotell så att du kan förbättra effektiviteten och öka gästlojaliteten. Få hjälp av en expert.
Prata med en expertHotell & Restaurang
Utmaningen är att hela tiden behöva ligga steget före. Det krävs att du är i ständig förändring så att du kan hålla dig till de senaste trenderna. Jobba i hotell och restaurangbranschen är hektiskt. Alltid införliva en ny trend eller policy för att fortsätta vara relevant, underhållande och modern.
Vi vet att toleransen för dålig kundservice sjunker snabbt. Det räcker med en dålig upplevelse och du förlorar en gäst för alltid.
Dagens gäster har en växande förväntan att alltid uppleva något. Designtrender, personlig kundservice och teknik hjälper till att öka gästlojaliteten.
Vår lösning
Vi hjälper dig att få en effektivare hantering och smidigare drift med ett flexibelt, pålitligt och modernt telefonsystem. Flera etablerade hotell och restauranger litar på Telekompaniet för deras kommunikation.
Och som alla framgångsrika hotell och restauranger kan intyga, påverkas gästupplevelsen, produktiviteten och vinstmarginalerna direkt av kvalitén på den teknik som används.
Vi förstår alla dessa nyanser och har under 20 år skaffat oss värdefulla insikter om din bransch. Det är vår specialitet och som ett resultat kan vi hjälpa dig knyta ihop dina många olika system med ditt telefonsystem.
Våra rådgivare är erfarna och hjälpsamma. Vi hjälper dig att hitta rätt i telefonidjungeln. Lämna dina uppgifter så ringer vi upp dig.
Du kan också ringa experten Theodor direkt
08 587 770 72Du är i gott sällskap.
600+ företag litar på Telekompaniet för deras kommunikation.