Ha bättre konversationer

Telefonen är fortfarande det bästa sättet att lösa problem och hjälpa kunder. Men utmaningen är att kunder vill ha hjälp där de är — överallt. Med en Avaya lösning från Telekompaniet kan dina kunder komma i kontakt med ditt företag som de vill, utan att du behöver jonglera ännu flera bollar.

Boka demo
Avaya Equinox

Unified Communications

Där jobbet händer, på ditt sätt

Vi tycker att tekniska lösningar ska anpassa sig efter dig, inte tvärtom. Med Avaya Equinox flyter kommunikationen smidigt, oavsett om den sker via telefon, video eller chatt. Vi vet att behoven växlar. Ena stunden behöver du hålla ett privat möte, för att i nästa arrangera en videokonferens för en större publik. Bekvämlighet och enkelhet är ovärderligt. Med Avaya Equinox får du all kommunikation samlad på ett ställe – som en app för iOS, Android, PC, Mac eller direkt i din webbläsare. Kommunicera som du gillar.

Avaya Call Reporting

Statistik & Inspelning

Lär dig från konversationer

Få en tydligare överblick med värdefulla insikter. Med Avaya Call Reporting kan du spela in samtal, få notifikationer baserat på triggers och enkelt skapa snygga och överskådliga rapporter. Kanske vill du visa statistik i realtid på en skärm på väggen, så att alla i teamet vet precis vad som händer – när det händer? Med Avaya Call Reporting kan du med självförtroende förbättra processer och resultat.

Avaya IP Office Contact Center

Kontaktcenter

Kom närmare kunden

Med Avaya Contact Center kan du ge dina kunder personlig service oavsett hur, var och när de kontaktar dig. Ärenden kopplas automatiskt till rätt person tack vare kunskapsbaserad samtalsstyrning. Progressiv dialer för utgående samtal gör att fler samtal hinns med. Och du kan enkelt verifiera inringande kunders identitet med kod, personnummer eller bank-id. Ett smartare sätt att jobba, helt enkelt. Där du sparar tid och vinner kundens förtroende.

Se en demo av Avaya

Avaya Contact Center

Små saker gör stor skillnad

  • Förbättra sättet du kommunicerar

    Med över 50 färdiga standardrapporter får du värdefulla insikter som leder till bättre kundservice och sälj. Du kan även skapa anpassade rapporter efter ditt företags unika krav.

  • Följ varje samtal hela vägen

    Genom att följa varje ärende från början till slut (Cradle to Grave), får du en komplett överblick och kan se var processer och rutiner behöver justeras eller förändras.

  • Meningsfull coaching

    Inspelade samtal är en guldgruva, både för kvalitetssäkring och fortbildning. Avaya gör det enkelt att kommentera inspelade samtal och att flagga viktiga exempel. Med hjälp av anpassade regler som bestämmer hur länge inspelningar ska hållas, är det enkelt att förhålla sig till GDPR direktiv.

  • Enklare sätt att öka försäljningen

    Automatisk uppringning ger ett konstant flöde av utgående samtal. Med progressiv uppringning kan dina säljare förenkla sitt arbetssätt, spara värdefull tid och hinna med fler samtal. Click-to-call? Självklart. Och många andra säljfavoriter.

  • Tillsammans med alla andra verktyg

    Avaya är en marknadsledande kommunikationslösning som kan anpassas efter ditt företags unika behov och kan integreras med affärssystem du redan använder. Skype, Outlook, säljsystem och mycket annat för att passa in i din arbetsdag.

  • Slipp ansvaret

    Ditt system kan sättas upp i vår säkra datahall med full redundans så att du slipper tänka på servrar, nätverk, internet och el. Allt till ett lågt, fast månadspris.

  • Allt detta och mycket, mycket mer

    När du jobbar med Telekompaniet får du tillgång till entusiastiska specialister med praktiska kunskaper. I mer än två decennier har vi levererat företagstelefoni till företag som ditt – anpassade lösningar efter arbetssätt, behov och vision. Ta kontakt så svarar vi på dina frågor och hjälper dig.

Prata med en expert

Vår expertis är erkänd och våra rådgivare är kreativa, erfarna och hjälpsamma. Ta kontakt och upptäck hur vi kan hjälpa dig.

Prata med en lösningsexpert

Du är i gott sällskap.
600+ företag litar på Telekompaniet för deras kommunikation.